Wednesday, December 18, 2013

Sudah 3 hari

Hari ni sudah melepasi hari ke 3 aku menghabiskan masa sebagai suri rumahtangga. Bangun pagi menghadap muka anak2. Buatkan sarapan teman dorang study, buat house chores. Selayaknya kerja seorang ibu lah kan.
Menjelang tengahari aku dah kind of lost. Mcm, what to do next? Sbb kalo time kerja aku mmg ligat. G buat marketinglah, jumpa clients, meeting, paling2 aku sibuk dgn paperwork yg tak pernah habis kat offc. Ini tiba2 aku mcm ada masa yg sgt bnyk. 
Sebenarnya aku ada commitment lain jugak, ada 2 helai baju cust yang nak kena manikkan tapi aku put on hold dulu. Aku mmg nak habiskan masa sbg suri rumahtangga yg sebetul2nya. Minggu depan baru nak jadi multitasking. Wear a few hats in a day. Housewife, Businesswoman, Beaders, Driver, Baby Sitter, Housekeeper dan tak tahu apa lagilah nnt. 
Okaylah aku nak masak tuk dinner...nnt ada bahan lagi aku kongsikan kat sini. 

No comments:

Post a Comment