Friday, December 20, 2013

Aku Putus Asa

Haha sentap tak status aku tu....mana x putus asa. Aku try r nak masukkan gambar kat dlm entry aku kan. Tapi mcm x nk keluar jer gambar tu. Dari pagi aku dah cuba....xlepas-lepas. Betul arr kata kakak kat FB aku Blog ni menyakitkan ati kalo nak attach apa2 gambar.
Abess kalo xada gambar mcmana blog aku nak lawa? Nak ada variety? Tak kan nak tulisssss je memanjang.
Munch, kau jgn nak ketawakam aku eh. Aku akan berusaha bersungguh2 supaya Blog aku ni lawa lagi popular supaya kau betul2 enjoy your stay here.

TOLONG!!! I need help!

2 comments:

  1. Dik Lyn,
    Insya'allah boleh. Jgn cepat mengalah, ok. ^_^

    ReplyDelete
  2. In Shaa Allah. OKay dah Joan. Buat shot cut. Berkat kesabaran mencuba dan terus mencuba. Alhamdulillah boleh dah. TQ for your support! Really appreciate that.

    ReplyDelete